photo Home2_zps0ab15e4e.png  photo vitamincadangan2_zps282dadee.png  photo cawangan2_zps3e0a0d9c.png  photo joinourteam2_zpsddbf8ce4.png  photo distributor2_zps611d7b0d.png

Mealshake Shaklee Nutrisi Penting Untuk Seisi Keluarga

Adakah anda sekeluarga KURANG VITAMIN? Ingin tahu bagaimana untuk mendapatkan vitamin yg mencukupi yg sesuai dinikmati seisi keluarga? Yeahhh saya ade jawapannye :)

Bg anda sekeluarga yg KURANG Vitamin, boleh ambil saja MEALSHAKE. Dgn rasa vanilla yg enak, Meal Shake kaya dgn 19 vitamin utama, protein, serat dan mineral serta kalsium yg penting untuk khasiat yg diperlukan untuk khasiat yg diperlukan tubuh setiap hari. Bukan hanya kanak-kanak sje yg boleh nikmati MealShake ni tau!

supplement kanak-kanak shaklee

Meal Shakes memberikan tenaga dan dapat membantu menguatkan sistem imun kanak-kanak sekalogus melindungi mereka drp jangkitan penyakit. Mereka yg demam akan lebih cepat sembuh drp biasa. Sementara yg kurang berselera dan memilih makanan pula, kandungan Asid Folik, Biotin, Kalsium dan Magnesium dpt meningkatkan selera makan sekali gus membantu membina tulang dan sel-sel dlm proses tumbesaran yg sihat.

Mengandungi Vitamin A, C, E, Zinc dan Selenium, Meal Shakes juga sesuai utk mereka yg ingin tampil awet muda. Ia membekalkan Vitamin B Complex, Zat Besi dan Kuprum untuk membentuk sel darah merah yg sihat sekali gus mencegah kulit kusam! Selain itu ia kaya dgn Protein yg membantu dlm pembentukan kulit, kuku dan rambut serta tisu tubuh. Keistimewaan Meal Shakle juga boleh dimanfaatkan ole ibu-ibu hamil dan menyusukan anak kerana membantu penghasilan susu badan yg berkhasiat.

Meal Shake juga kaya dgn serat yg membantu melawaskan pembuangan air besar bg menyingkirkan lemak dan toksin berlebihan drp kolon dan perut bg proses detokfikasi selain sesuai untuk yg mempunyai masalah sembelit. Ia juga mengandungi Lecithin soay yg bertindak dgn vitamin larut lemak untuk mereka menghadapi kesukaran dalam menelan pil terutamanya di kalangan warga emas dan mereka yg ingin mengekalkan berat badan ideal serta atlet yg perlu menjaga pemakanan mereka.

Umpana makanan segera yg SIHAT dan MUDAH LARUT dalam tubuh. Meal Shakle BEBAS perisa dan pewarna tiruan, pasti menjadi MINUMAN SEISI KELUARGA! Boleh dihidangkan secara sejuk ataupun suam.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Untuk membuat pesanan sila click gambar di bawah
produk shaklee

Selepas selesai pembayaran sila hubungi kami untuk dptkn konsultasi berterusan dgn memberikan maklumat spt "NAMA, PRODUK YG DIBELI ke 019-2602994 Jihan"

atau bole terus hubungi saya seperti di bawah :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 MAKLUMAT LANJUT & FREE CONSULTATION~

✆ SMS/WhatsApp: 019-260 2994
➲ COD Area: Kota Damansara, Ara Damansara, Wisma Celcom PJ


Saya NOORJIHAN ZAINAL ABIDIN adalah pengedar sah Shaklee [id  884783].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :Hubungi saye melalui SMS/Whatsaap ke 019 2602994 untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook Nutrition|Weight|Beauty|Home untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini



No comments:

Post a Comment